سامانه مدیریت کنفرانس

سامانه مدیریت کنفرانس یک برنامه تحت وب است که برای ساده سازی سازماندهی جلسات علمی، پزشکی و دانشگاهی طراحی شده است. این برنامه چکیده ها و مقالات، از فرآیند ارسال و بررسی تا ایجاد و نمایش دستور کار و مجموعه مقالات کنفرانس را یکپارچه می کند. ثبت‌نام‌ها و پرداخت‌ها، ثبت نام در محل، استفاده از زبان‌های مختلف، محتوای وب‌سایت و بسیاری از عملکردهای دیگر را که برای مدیریت رویدادهای دانشگاهی مفید هستند، انجام می‌دهد. پلتفرم آن برای رویدادهای مجازی و ترکیبی ، جلسات زنده، پوسترها، ویدیوهای از پیش ضبط ‌شده طراحی شده است. این سیستم که بر مبنای یک دبیرخانه آنلاین موضوع برگزاری رویداد را هدایت می نماید، صرفه جویی در مصرف هزاران برگ کاغذ در هر رویداد می باشد که به هیچ عنوان نکته ای نیست که بتوان آن را از نظر دور داشت. استفاده بهینه از زمان و کاهش چشم گیر نیروهای اجرایی درگیر در موضوع برگزاری، آورده دیگری است که ضمن کاهش هزینه ها، دقت و کیفیت برگزاری را نیز ارتقاء می دهد.

ورود به پنل کمیته علمی

با مراجعه به پرتال و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد پنل کمیته علمی شوید. چنانچه ثبت‌نام شما توسط مدیر سیستم صورت گرفته باشد، اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در هر لحظه می‌توانید با مراجعه به لینک «فراموشی رمز عبور» نسبت به بازنشانی رمز عبور خود اقدام نمایید.


ویرایش اطلاعات کاربری

در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات کاربری خود میتوانید با کلیک بر روی نام خود در کادر بالای سایت به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری بروید. همچنین می‌توانید در این صفحه رمز عبور خود را بازنشانی کنید.


صندوق پیام

برای سهولت بیشتر ارتباطات صندوق ارسال و دریافت پیام اختصاصی سامانه برای شما تعبیه شده است. از این طریق می‌توانید مستقیما با کمیته علمی یا اجرایی کنفرانس در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید از آخرین اطلاعیه‌های ارسالی با خبر شوید.


بررسی مقالات ارسال‌شده

از منوی کناری گزینه «لیست مقالات ارسال‌شده» را انتخاب نمایید. لیستی از مقالات ارسال‌شده مرتبط با فیلد تخصصی خود را مشاهده خواهید کرد.

از منوی اقدامات می‌توانید اطلاعات مقاله و فایل‌های ارسالی را مشاهده نمایید.

با انتخاب گزینه «انتساب داور جدید» می‌توانید از لیست داوران مرتبط با فیلد تخصصی یکی از داوران را انتخاب و مقاله را جهت ارزیابی به وی ارسال نمایید. با انتخاب گزینه «داوری ناشناس» اطلاعات نویسندگان مقاله به داور نمایش داده نخواهد شد.

با انتخای گزینه «تصمیم‌گیری» وارد فرم تصمیم‌گیری مقاله خواهید شد. در این قسمت می‌توانید جزئیات و نظر نهایی داوران را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که نتیجه داوری برای نویسندگان ارسال شود یا خیر. یادداشت نهایی خود را برای نویسندگان نوشته و نظر نهایی را از بین گزینه‌های زیر انتخاب نمایید.
  • برگشت به نویسنده (ایراد ساختاری)
  • ارسال به نویسنده جهت بازنگری (اصلاح و ویرایش بر اساس نظر داوران)
  • تحت داوری
  • پذیرفته شده (نوع پذیرش را انتخاب نمایید.)
  • ردشده

همچنین بعد از تصمیم‌گیری اعم از پذیرش یا رد مقاله می‌توانید تصمیم خود را با رفتن به منوی «اقدامات» تغییر دهید.

مدیریت داوران

برای تعریف داور جدید از منوی کناری گزینه «مدیریت داوران» را انتخاب نمایید. در این بخش می‌توانید با کلیک بر روی «اضافه‌نمودن داور» و پر کردن اطلاعات مربوطه داور جدید را تعریف نمایید. اطلاعات لازم حاوی نام کاربری و رمز عبور برای داور مربوطه ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید از لیست کاربران ثبت‌نام شده نیز با رفتن به منوی «اقدامات» و کلیک بر روی «انتساب نقش داوری» کاربر مورد نظر را به لیست داوران اضافه نمایید. همچنین می‌توانید برای هر کدام از داوران به صورت جداگانه یا گروهی ایمیل ارسال نمایید. با کلیک بر روی گزینه «ارسال ایمیل یادآوری»، برای تمام داورانی که هنوز داوری خود را انجام نداده‌اند ایمیل یادآوری داوری ارسال خواهد شد.